Lidl zainwestował w reklamę 348 mln zł

Autor: wirtualnemedia.pl 24 sierpnia 2017 09:56

Przez siedem pierwszych miesięcy br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o 2,1 proc. Największym reklamodawcą jest jest firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Drugie miejsce na podium utrzymuje dystrybutor filmowy Kino Świat, a trzecie Lidl - piszą wirtualnemedia.pl

Właściciel dyskontów zainwestował w reklamę 348 mln zł, czyli 4,6 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

Aflofarm wydał w mediach tradycyjnych na promocję swoich marek 1,18 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż rok temu. Wydatki Kino Świat to 521,7 mln zł - wyższe w skali roku o 39 proc. 

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane