Lidl zainwestuje w technologie do analizy zachowań konsumentów

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 16 sierpnia 2016 12:12

Lidl zainwestuje w technologie do analizy zachowań konsumentów fot. Lidl

Lidl inwestuje miliony w nowe systemy informatyczne do systematycznego analizowania zachowań konsumentów - podaje "Lebensmittel Zeitung". Zdaniem przedstawicieli niemieckiej sieci nowoczesny i elastyczny system  "business intelligence" będzie odgrywać coraz większą rolę w zwiększaniu zysków przez detalistów.

Lidl chce dokładnie zbadać, co, kiedy i jacy klienci kupują. Czy istnieją produkty, które zostały zakupione wraz z niektórymi innymi przedmiotami? Lidl chce nawet przeanalizować wpływ pogody na decyzje konsumentów.

Dzięki pozyskaniu takich informacji sieć chce zoptymalizować swój asortyment i jego ceny, usprawnić komunikację z klientem i jeszcze lepiej planować promocje. W ten sposób Lidl chce uzyskać przewagę nad konkurencją.

Ponadto dane ze sklepów internetowych, aplikacji mobilnych i mediów społecznościowych mają pomóc Lidlowi przy tworzeniu prognoz i symulacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • koperkowiec 2016-08-16 12:30:26

    No tak ,Wszystko ładnie pięknie brzmi,ale jak to zwykle bywa KLiENTÓW BEDĄ DYMAĆ NA PRAWO I LEWO

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane