Lidl zmieni sposób pakowania produktów marek własnych

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2018 17:22

Lidl zmieni sposób pakowania produktów marek własnych Fot. Shutterstock.com

Lidl Polska zobowiązał się do redukcji opakowań plastikowych marek Lidla o 20 proc. do 2025 r. W tym samy czasie 100% plastiku użytego do produkcji opakowań marek własnych ma być zdatne do recyklingu.

Zobowiązanie to dotyczy opakowań jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla, które stanowią znaczą cześć asortymentu Lidla. - Dla Lidl Polska jest to krok przełomowy, ponieważ jak dotąd kierunkiem w zakresie opakowań marek, była przede wszystkim ich funkcjonalność dla klienta oraz design – komentuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska i dodaje - Nowe, konkretne cele, wiążą się z koniecznością zredefiniowania parametrów opakowań przy zachowaniu ich dotychczasowych walorów. Wymagać to będzie ścisłej współpracy z dostawcami produktów marek własnych, jednak biorąc pod uwagę łączące nas partnerstwo, nie mamy wątpliwości co do możliwości realizacji przyjętych zobowiązań. Mamy już znaczne osiągnięcia w zakresie redukcji opakowań warzyw i owoców dostępnych na „Ryneczku Lidla” – produkty do niedawna sprzedawane wyłącznie w opakowaniach takie jak cytryny, pomarańcze, grapefruity, mandarynki, włoszczyzna, pory, buraki, cebule, czosnek, kurkuma, aktualnie są dostępne bez nich. Pracujemy także z dostawcami naszych bio warzyw i owoców, aby zapewnić opakowania biodegradowalne.”

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    11,93

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane