Lidl zwiększył wydatki na reklamę w pierwszym kwartale o ponad 42 proc.

Autor: dlahandlu.pl/wirtualnemedia.pl 13 kwietnia 2018 11:21

W pierwszym kwartale 2018 roku Lidl Polska wydał na reklamę w telewizji 131,6 mln zł, czyli o 42,7 proc. Więcej niż rok wcześniej – wynika z zestawienia przygotowanego przez serwis wirtualnemedia.pl, na podstawie danych firmy Nielsen.

W pierwszym kwartale 2017 roku wydatki na reklamę telewizyjną sieci Lidl wyniosły 92,2 mln zł.

Jak podały wirtualnemedia.pl, cennikowe wydatki na reklamę (bez rabatów) we wszystkich stacjach wyniosły łącznie w pierwszym kwartale tego roku 6,18 mld zł, co oznacza wzrost w skali roku o 7,37 proc.

Przypomnijmy, że według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną sieci handlowej Lidl Polska wyniosły w całym 2017 roku 462,42 mln zł wobec 464,82 mln zł w 2016 roku. Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Jeronimo Martins, właściciela sieci handlowej Biedronka, wzrosły w 2017 roku do 299,28 mln zł wobec 279,10 mln zł w 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,88

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane