Lidl zwiększył wydatki reklamowe o 70,4 proc.

Autor: wirtualnemedia.pl 6 maja 2013 10:35

W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe mocno zwiększyły Lidl Polska i Ferrero Polska - pisze portal wirtualnemedia.pl

Procter & Gamble Polska zwiększył swoje cennikowe wydatki w skali roku o 10,3 proc., za to Unilever Polska ograniczył je o 6,3 proc. Natomiast w przypadku Ferrero Polska (producenta m.in. Tic Taców, Kinder Niespodzianki, Duplo i Raffaello) wzrost inwestycji reklamowych wyniósł aż 67,7 proc.

Jeszcze bardziej wzrosły cennikowe wydatki Lidl Polska - o 70,4 proc. Firma od połowy ub.r. prowadzi kampanię z udziałem Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki. Natomiast Metro Group (do której należą sieci hipermarketów Real, Media Markt i Saturn i sieć hurtowni Metro & Makro Cash and Carry) przeznaczyła na reklamę 17,7 proc. więcej niż przed rokiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane