Lifestylowa platforma Aldi Süd ma pomóc w budowaniu więzi z konsumentami

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2018 10:36

Dyskontowa sieć Aldi  Süd uruchomiła lifestylową platformę internetową na rynku niemieckim - Aldi Inspiriert. Konsumenci mogą tu znaleźć różnego rodzaju wskazówki i informacje, m.in. z dziedziny mody i ogrodnictwa.

Strona internetowa została podzielona na sześć kategorii: napoje i jedzenie; dom i dekoracja; ogród; zdrowie i wellness; rodzina i dzieci; podróże. Odwiedzający mogą również spersonalizować stronę i filtrować treści, które ich interesują.

Platforma ma pomóc sieci w budowaniu więzi z konsumentami. W dłuższej perspektywie strona powinna stać się centralnym punktem, w którym detalista będzie publikował różnego rodzaju treści, wszystkie o charakterze rozrywkowym. - Platforma nie stanie się kolejnym kanałem informującym o zniżkach, asortymencie czy ofertach pracy - podkreśliła firma.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane