Lifestylowa platforma Aldi Süd ma pomóc w budowaniu więzi z konsumentami
Dyskontowa sieć Aldi Süd uruchomiła lifestylową platformę internetową na rynku niemieckim - Aldi Inspiriert. Konsumenci mogą tu znaleźć różnego rodzaju wskazówki i informacje, m.in. z dziedziny mody i ogrodnictwa.
Strona internetowa została podzielona na sześć kategorii: napoje i jedzenie; dom i dekoracja; ogród; zdrowie i wellness; rodzina i dzieci; podróże. Odwiedzający mogą również spersonalizować stronę i filtrować treści, które ich interesują.
Platforma ma pomóc sieci w budowaniu więzi z konsumentami. W dłuższej perspektywie strona powinna stać się centralnym punktem, w którym detalista będzie publikował różnego rodzaju treści, wszystkie o charakterze rozrywkowym. - Platforma nie stanie się kolejnym kanałem informującym o zniżkach, asortymencie czy ofertach pracy - podkreśliła firma.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł