LightBox: Okres, kiedy nowe cateringi dietetyczne wyrastały jak grzyby po deszczu, mamy za sobą

www.portalspozywczy.pl 14 stycznia 2017 08:37

Rynek cateringu dietetycznego w Polsce bardzo szybko się zmienia i czas, gdy nowe cateringi wyrastały jak grzyby po deszczu, mamy już za sobą - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Melchior Karpiński, prezes firmy LightBox. Jak wygląda rynek cateringu dietetycznej żywności i tzw. diety pudełkowej w Polsce?

Diety pudełkowe robią karierę w Polsce i przyciągają kolejnych graczy. Nowe firmy często korzystają z istniejącego zaplecza gastronomicznego. Catering dietetyczny pomaga w obrotach np. restauracjom. Dla nich bariera wejścia do branży jest niska, stąd też wysyp nowych graczy.

- Rynek cateringu dietetycznego w Polsce bardzo szybko się zmienia. Jeszcze parę lat temu było to w całym kraju kilkadziesiąt firm, teraz – co najmniej kilkaset. Uważam jednak, że okres, kiedy nowe cateringi dietetyczne wyrastały jak grzyby po deszczu, mamy już za sobą - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Melchior Karpiński, prezes firmy LightBox.

- Dzisiaj nie wystarczy po prostu pojawić się na rynku, aby zdobyć klientów. Przy większej konkurencji coraz bardziej liczy się jakość oferty – dodaje.

-  Warto dodać, że w przypadku zdecydowanej większości firm catering dietetyczny to działalność dodatkowa, na zasadzie – skoro mam lokal gastronomiczny, to mogę też dostarczać gotowe posiłki na cały dzień. Takie podejście tworzy jednak ryzyko reputacyjne dla całej branży, bo przy małej skali działalności wiele firm nie chce inwestować w dietetyków i staranne bilansowanie diety w długim okresie, tylko po prostu planują menu z dnia na dzień. I jeśli nowy klient na początku źle trafi, może się zniechęcić do całej branży – mówi również prezes firmy LightBox.

Rynkowi sprzyjają co najmniej trzy tendencje: wzrost liczby osób otyłych, moda na zdrowy styl życia i wzrost zamożności społeczeństwa, dzięki któremu coraz więcej Polaków stać na taką dietę.

- Są trzy główne grupy klientów korzystających z diety pudełkowej. Pierwsza to osoby, które chcą schudnąć. Początkowo ta właśnie grupa stanowiła zdecydowaną większość klientów cateringu dietetycznego w Polsce – mówi Melchior Karpiński

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.