Limitowana edycja kiełbas w słoju od Spichlerza Rusieckiego

Autor: pr 30 marca 2017 09:35

Limitowana edycja kiełbas w słoju od Spichlerza Rusieckiego fot. materiały prasowe

Spichlerz Rusiecki – lider kategorii konserw mięsnych w słojach – wprowadził do swojego portfolio limitowaną edycję kiełbas. Produkty dostępne są w gramaturze 280 g w sprzedaży hurtowej i detalicznej.

Wśród nowości konsumenci mogą znaleźć trzy propozycje – kiełbasę słoikową o charakterystycznym domowym smaku, białą kiełbasę o tradycyjnym polskim smaku z silną nutą majeranku i czosnku oraz niskokaloryczną kiełbasę drobiową o wysokiej zawartości mięsa i białka.

– Jednym z najważniejszych zadań lidera rynkowego jest kreowanie nowości, dlatego rozwijamy markę i rozszerzamy portfolio. Już teraz udział Spichlerza Rusieckiego w kategorii konserw mięsnych to 23 proc, a perspektywy są obiecujące. Zainwestowaliśmy w kiełbasy, ponieważ jest to dynamicznie rosnąca podkategoria, dobrze postrzegana przez konsumentów ze względu na wysoką zawartość mięsa i tradycyjny polski smak – mówi Piotr Pękala, kierownik kategorii w Pamapol.
Nowe produkty charakteryzują się też unikalnym składem – posiadają wysoką zawartość mięsa i nie zawierają fosforanów oraz glutaminianu sodu.

Właścicielem marki Spichlerz Rusiecki jest Grupa Pamapol S.A. – czołowy polski producent dań gotowych i konserw mięsnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane