Limitowana edycja produktów marki Cirio

Autor: pr 6 lipca 2016 11:38

Limitowana edycja produktów marki Cirio Fot. mat. pras.

Włoski producent przetworów pomidorowych świętuje 160 lat istnienia marki Cirio.
Z tej okazji wyprodukowano puszki pomidorów bez skóry w limitowanej edycji, a na stronie internetowej dostepny jest e-book z dziesięcioma oryginalnymi przepisami kuchni włoskiej. Cirio zachęca również do wspólnych kulinarnych podróży po włoskich regionach na kanale YouTube.

Cirio w swojej ofercie posiada puszki pomidorów w kawałkach i puszki całych pomidorów bez skórki. W ofercie znajduje się również przecier pomidorowy Passata, do którego produkcji wykorzystywane są pomidory bez skórki przetarte na sicie o bardzo małych oczkach, oraz przecier Passata Rustica o bardzo gęstej konsystencji do produkcji, którego wykorzystuje się sita o dużych oczkach, a końcowy produkt przypomina konsystencją tradycyjna, domową, włoska passatę. Na jego bazie przygotowywany jest inny produkt Cirio, Salsa Rustica, z dodatkiem bazylii i cebuli. Cirio to również sosy pomidorowe z dodatkiem warzyw, ziół i przypraw w trzech wariantach: napoletana (łagodny sos warzywny na bazie pomidorów, z dodatkiem świeżej marchewki, cebuli i selera oraz ziół), basilico (sos warzywny na bazie pomidorów, z dodatkiem bazylii), arrabbiata (pikantny włoski sos warzywny na bazie pomidorów z dodatkiem papryczki chilli, doskonały do tradycyjnego włoskiego dania pennette all’arrabbiata).

Głównym i wyłącznym dystrybutorem produktów marki Cirio w Polsce jest firma North Coast – dystrybutor i producent wysokogatunkowych produktów spożywczych pochodzących głównie z Włoch.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane