Limitowana edycja wody Staropolanka na 11 listopada

Autor: pr 9 listopada 2017 12:15

Limitowana edycja wody Staropolanka na 11 listopada

Staropolanka, we współpracy z Muzeum Wojska Polskiego, przygotowała limitowaną edycję wody mineralnej z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Na nowej etykiecie zobaczymy m.in. grafikę z fragmentem sławnego obrazu „Szarża pod Rokitną” Wojciecha Kossaka.

Kilkadziesiąt tysięcy sztuk butelek wody mineralnej Staropolanka sygnowanych obrazem Kossaka o pojemności 0,33 trafi do sklepów i instytucji państwowych już na początku listopada. Konsumenci będą mogli nabyć produkt wykorzystujący element obrazu Wojciecha Kossaka z 1934 roku oraz motywy biało-czerwonej kokardy narodowej - patriotycznego symbolu Polaków. Nowa etykieta jest kontynuacją działań Staropolanki, która promuje polskość i miłość do ojczyzny. 

- Cieszymy się ze współpracy z wiodącym na rynku, polskim producentem wody mineralnej, jakim jest Staropolanka. To ważne, by w dobie nowych mediów przekazywać istotne dla Polaków wartości nie tylko tradycyjnymi kanałami, ale również poprzez prowadzenie przemyślanych i kreatywnych działań promujących polskie produkty. Jestem przekonany, że nowa edycja wody zyska sympatię osób dumnych z polskiej historii. Dla naszego muzeum to ważna kampania. Możemy pokazać w niej dzieło najwybitniejszego polskiego malarza, przedstawiające najgłośniejszy czyn bojowy II Brygady Legionów Polskich – mówi Sebastian Warlikowski – rzecznik prasowy Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.

„Szarża pod Rokitną” Kossaka to jeden z najważniejszych obrazów jaki znajduje się w zasobach Muzeum Wojska Polskiego. Ekspresyjny obraz olejny, który zostanie wyeksponowany na etykiecie Staropolanki, przedstawia scenę pierwszowojennego natarcia II Brygady Legionów na pozycje rosyjskie z 13 czerwca 1915 roku. Wydarzenie to zapisało się w historii, jako wyczyn tragiczny w skutkach, lecz niezwykle bohaterski i do dziś jest symbolem nieugiętości polskiego żołnierza.
Nowa woda mineralna na 11 listopada to jeden z elementów działań Staropolanki, które wpisują się w ideę promocji patriotyzmu ekonomicznego. Chcemy, aby Polacy chętniej kupowali to, co polskie i robili to świadomie. Pieniądze pozostawione przez konsumentów w kraju silniej napędzają wzrost gospodarczy i przyczyniają się do rozwoju polskich przedsiębiorstw.

Woda mineralna Staropolanka z dedykowaną etykietą w szklanych butelkach dostępna będzie u wybranych dystrybutorów oraz w sieciach Selgros, Makro i E.Leclerc. Internauci będą mogli nabyć ją również w sklepie internetowym Staropolanki. Produkt będzie również towarzyszył obradom I Kongresu Patriotyzmu Ekonomicznego w Warszawie, który zaplanowano na 10 listopada.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karol 2017-11-09 20:09:57

    Woda ok, ale jeszcze lepsza jej siostra Wielka Pieniawa, można gdzieś kupić w e-commerce?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane