Linia produktów „Jakość z Natury Carrefour” generuje 31 proc. wzrostu sprzedaży rdr

Autor: www.dlahandlu.pl 6 kwietnia 2016 12:00

Linia produktów „Jakość z Natury Carrefour” generuje 31 proc. wzrostu sprzedaży rdr Fot. Carrefour Polska

Carrefour Polska rozwija kategorię produktów zdrowej żywności oraz nowych konceptów handlowych i programów edukacyjnych związanych ze zdrowiem.

Sieć na bieżąco analizuje trendy konsumenckie, z których wynika że Polacy coraz większą wagę przywiązują do zdrowego odżywania, zbilansowanej diety oraz aktywności fizycznej.

Zgodnie z raportem firmy Nielsen „Global Healthy Eating” połowa konsumentów w Polsce stara się zrzucić wagę. Prawie 3 na 4 Polaków podjęło decyzję o rezygnacji z cukru, a niemal 40% spożywa mniej żywności przetworzonej.

W odpowiedzi na trendy konsumenckie Carrefour Polska stale rozwija asortyment zdrowych produktów. Niedawno wprowadzono do sprzedaży między innymi produkty bez laktozy lub produkowane na bazie owoców, czyli bez dodatku cukru. Firma sukcesywnie od 2014 roku rozwija w Polsce ofertę parafarmaceutyków i dermokosmetyków Źródło Zdrowia oraz koncept Świat Zdrowia, czyli produktów bezglutenowych, dietetycznych, dla diabetyków, sojowych oraz bio i ekologicznych. Obecnie liczy już ona ponad 700 pozycji i jest dostępna we wszystkich formatach sklepów: hipermarketach, supermarketach oraz sklepach convenience.

Uzupełnieniem tej oferty jest linia „Jakość z Natury Carrefour”. Produkty te wytwarzane są bez sztucznych konserwantów i są wolne od surowców modyfikowanych (GMO). Wszystkie produkty Jakość z Natury pochodzą zmałych, lokalnych gospodarstw. W ubiegłym roku do sprzedaży trafiły nowe produkty, takie jak kurczak z chowu wybiegowego, szynka serrano z Hiszpanii czy łosoś z Norwegii. W 2015 roku Jakość z Natury zanotowała 31% wzrost sprzedaży rok do roku.

- Polscy konsumenci są coraz bardziej zainteresowani tematem zdrowia. Jako sieć handlowa wyprzedzamy te trendy i dążymy do zapewnienia naszym klientom stale rozwijanej, szerokiej i różnorodnej oferty zdrowej żywności, dopasowanej do ich potrzeb w każdym z formatów naszych sklepów – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny w Carrefour Polska.

Zdrowie znalazło swoje miejsce również wśród najważniejszych obszarów strategicznych
najnowszej kampanii marketingowej prowadzonej przez Carrefour Polska w telewizji, radiu, prasie i internecie. Jej bohater - Napoleon - w lekko humorystycznej formie zachęca Polaków do poznania szerokiej i różnorodnej oferty zdrowej żywności w Carrefour.

Uzupełnieniem działań Carrefour na rzecz zdrowia są również programy edukacyjne realizowane w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Carrefour planuje w 2016 roku uruchomienie 2. edycji programu edukacyjnego „ABC Zdrowego Żywienia” - skierowanego do dzieci oraz seniorów, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz zmiana nawyków żywieniowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane