Lion promuje limitowaną edycję batonów

Autor: wirtualnemedia.pl 3 października 2017 12:30

Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję batonów Lion (produkowanych przez Nestlé Polska) - Lion BlackWhite - podają Wirtualnemedia.pl.

Spot obrazowo pokazuje, że batony Lion BlackWhite składają się z ciemnego karmelu i chrupków w polewie z białej czekolady. Klip jest oparty na ujęciach z reklamy Liona pod hasłem „Obudź w sobie lwa” emitowanej w ub.r. Kampania podkreśla też, że nowy wariant batonów Lion to edycja limitowana.

a obsługę reklamową marki Lion odpowiadają agencja J. Walter Thompson Warsaw (strategia, kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane