Listen&Fix - Tesco prosi pracowników o opinię

Autor: dlahandlu.pl 8 sierpnia 2017 14:03

W połowie lipca Tesco uruchomiło platformę "Listen&Fix". Platforma dedykowana pracownikom miała za zadanie ułatwienie komunikacji dwukierunkowej. Pracownicy zostali zaproszeni do wysyłania swoich przemyśleń na temat działania firmy.

- Podczas trzech tygodni między 14 lipca i 4 sierpnia, kiedy otwarta była platforma L&F, otrzymaliśmy od Was aż 1110 zgłoszeń. Najwięcej naliczyliśmy ich z Polski – 365, podczas gdy ze Słowacji dotarło do nas 350 pomysłów, z Węgier – 256, a z Czech – 139 propozycji. Zebraliśmy je wszystkie, aby w sierpniu i wrześniu zająć się ich szczegółową analizą oraz skonsultować je z ekspertami, jeśli będzie taka potrzeba - czytamy na stronie dla pracowników sieci.

Tesco ma w Polsce 428 sklepów (sieć zamierza zamknąć 9 placówek) i zatrudnia ok. 28 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane