Lody Bonano chcą zwiększyć rozpoznawalność marki

Autor: pr/dlahandlu.pl 22 marca 2016 10:53

Franczyzowa sieć lodziarni – Lody Bonano – intensywnie przygotowuje się do kolejnego sezonu lodowego. Wciąż podpisywane są kolejne umowy z nowymi franczyzobiorcami. Prace dotyczą również przygotowania kampanii reklamowej marki. Jej ważnym elementem będzie m.in. nowy spot telewizyjny, który wraz z początkiem sezonu trafi do ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Ogólnopolska akcja promocyjna mająca na celu budowę obecności marki właśnie m.in. poprzez realizację i emisję spotów TV, to istotny element wsparcia dla franczyzobiorców.

- Ogólnopolska kampania reklamowa i obecność w czołowych mediach to oczywiście korzystne rozwiązanie dla naszych partnerów, bo choć w ten sposób nie promujemy żadnej z lodziarni oddzielnie, ale całą markę obecną poprzez lokalne punkty niemal w każdym zakątku kraju, to w ten sposób zyskują potężne narzędzie w walce o klienta – mówi Radosław Charubin, właściciel sieci Lody Bonano. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane