Loft37 - nowy koncept dla polskiej marki obuwniczej

Autor: dlahandlu.pl 23 października 2017 14:54

Koncept Loft 37, który znajduje się we wrocławskiej Wroclavii, to nowa marka obuwnicza. Marka oferuje ręcznie robione, personalizowane obuwie i dodatki produkowane w Polsce. Co istotne, to klient może wejść w rolę projektanta.

Wizją marki jest zrewolucjonizowanie polskiego rynku obuwniczego i zaspokajanie potrzeb klientów w najbardziej innowacyjny sposób - łącząc tradycję z nowoczesnością, czyli lokalne rzemiosło z aktualną wiedzą na temat projektowania i produkcji oraz obsługi klienta.

Koncept Loft 37 powstał w pracowni Forbis Group, ale w bezpośredniej współpracy z inwestorkami - jedna z nich, pani Paulina Kalińska również zajmuje się aranżacją wnętrz. Założeniem projektu było stworzenie sklepu nowoczesnego, wyróżniającego się na tle konkurencji. Minimalizm aranżacji miał uwydatnić wyjątkowe, spersonalizowane, ręcznie wykonane produkty oferowane przez markę. Misją Loft 37 jest zaoferowanie klientowi rodzimego rzemiosła w oprawie, w jakiej nie widział go nigdzie wcześniej w Polsce.

Forbis Group jest firmą projektowo – wykonawczą, obecnie jednym z wiodących, krajowych dostawców usług fit – out dla branży Retail, Office i HoReCa. Od 2017 roku przynależy do grupy kapitałowej Paged. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane