Logo Milea nie było objęte transakcją przejęcia Tradisu przez Eurocash

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2011 14:38

Logo sieci Milea z uwagi na dużą liczbę sklepów własnych, działających w Grupie Emperia nie było przedmiotem transakcji - wyjaśnia Jan Domański, rzecznik prasowy Eurocash.

Oznacza to, że właścicielem logo sieci Milea zostaje Emperia, ale sklepy należące do franczyzobiorców będą obsługiwane przez hurtownie przejętego Tradisu. 

We współpracy z franczyzobiorcami Eurocash będzie szczegółowo planować zmianę znaku pod którym działają - dodaje Jan Domański.

W komunikacie firmy z początku stycznia o przejęciu sieci franczyzowych padło stwierdzenie, że Detal Koncept, który zarządza sieciami Groszek i Milea jest przedmiotem transakcji. Okazało się, że pełne przejęcie dotyczy franczyzowej sieci Groszek oraz dostaw dla franczyzowych sklepów Milea. Samo logo i sklepy własne Milea zostały przy macierzystej spółce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane