Lojalny klient Galerii Katowickiej w parę miesięcy wydał w sklepach kilkaset tys. zł

Autor: pr/dlahandlu.pl 31 sierpnia 2016 14:02

Lojalny klient Galerii Katowickiej w parę miesięcy wydał w sklepach kilkaset tys. zł Fot. mat.pras.

22 tysiące mieszkańców Katowic i Śląska korzysta z aplikacji mobilnej Galerii Katowickiej - Navishopper, a 8 tysięcy z nich aktywnie uczestniczy w programie lojalnościowym. Jeden z klientów VIP w parę miesięcy wydał w sklepach i restauracjach galerii kilkaset tysięcy złotych.

Aplikacja Navishopper łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych, moduł konkursów specjalnych z elementami grywalizacji dla klientów oraz zakupową nawigację personalną, działającą w technologii iBeacon, która prowadzi klientów pomiędzy piętrami z dokładnością do 1 metra.

- To narzędzie buduje lojalność klientów centrum handlowego, zwiększa średnią wartość koszyka, ułatwia i przyspiesza zakupy – mówi Sebastian Pawlica, reprezentujący spółki Sigma Group i Visual Effect, odpowiedzialne za codzienną obsługę programu lojalnościowego oraz oprogramowanie i wdrożenie Navishoppera.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, 98,5% użytkowników deklaruje zmianę swoich zwyczajów zakupowych, rezygnację z zakupów w innych centrach handlowych oraz odraczanie zakupów w wygodnych punktach handlowych, po drodze, do czasu wizyty w Galerii Katowickiej.
Przedstawiciele Galerii Katowickiej twierdzą, że ma to swoje odbicie w wynikach sprzedaży i odwiedzalności centrum.

- Sprzedaż w obiekcie rośnie dużo bardziej dynamicznie niż jego odwiedzalność. Ten trend umacniał się wraz z kolejnymi miesiącami działania programu oraz popularyzacją aplikacji w społeczności lokalnej. Odwiedzalność w tym samym czasie wciąż rosła, stabilizując się na wysokim poziomie 1,2-1,3 mln klientów miesięcznie, co sprawia, że niemal ją podwoiliśmy w porównaniu do np. niektórych miesięcy z lat 2013 i 2014 – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Galeria Katowicka w pierwszych trzech miesiącach od wdrożenia zakupowej aplikacji mobilnej rejestrowała rekordowe wzrosty sprzedaży, kolejno o 25 proc., 18 proc. i 24 proc. w ujęciu rok do roku, porównywane do już rekordowych miesięcy w roku poprzednim. 

- Aplikacja mobilna Navishopper to cyfrowe kupony rabatowe i konkursy specjalne dla najlepszych klientów. Ci którzy wydają dużo pieniędzy wygrywają karty podarunkowe, komputery a ostatnio nawet mały samochód. Wiemy dużo o naszych klientach i najlepszych doceniamy, dając poczuć różnicę pomiędzy zakupami w Galerii Katowickiej a w innym miejscu. To procentuje. Dla przykładu jeden z naszych Klientów VIP w zaledwie parę miesięcy wydał w naszych sklepach i restauracjach kilkaset tysięcy złotych – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Krzysztof 2016-09-02 18:06:14

    Ciekawe jaka część z odwiedzających to osoby, które tylko parkują w Galerii na krótko swój samochód, aby coś załatwić w okolicy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8149

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556184

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.