Lokale KFC zyskują nowy wygląd

www.portalspozywczy.pl 26 listopada 2015 14:59

W nowym wystroju działa już około 16 restauracji w Polsce. Wszystkie nowo otwierane lokale posiadają już nowoczesny design oraz otwartą kuchnię - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową.

- Stopniowo remontujemy także te już działające placówki, ale niestety nie w każdej możemy przeorganizować kuchnię. Proces zmiany wyglądu restauracji sieci zajmie z pewnością kilka lat. W przyszłym roku na pewno 1/3, a może i połowa lokali KFC w Polsce zyska nowy wygląd - dodaje Olgierd Danielewicz.

W nowym wystroju sieć postawiła na cegłę, drewno, grafitowy kolor. - Chcieliśmy, aby nasze lokale były naturalne, tradycyjne, a przede wszystkim autentyczne, dlatego nie ma w nich plastiku. Poprzez obrazy i elementy wizualne opowiadamy naszym gościom historię marki KFC i udowadniamy, że posiadamy najwyższą jakość serwowanych dań. Projekt został opracowany wewnętrznie w strukturach AmRest. Mamy specjalny dział, który koordynuje wizerunek lokali w naszych sieciach - komentuje szef marki.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,29

  • Min

    3,23

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.