Lokale KFC zyskują nowy wygląd
W nowym wystroju działa już około 16 restauracji w Polsce. Wszystkie nowo otwierane lokale posiadają już nowoczesny design oraz otwartą kuchnię - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową.
- Stopniowo remontujemy także te już działające placówki, ale niestety nie w każdej możemy przeorganizować kuchnię. Proces zmiany wyglądu restauracji sieci zajmie z pewnością kilka lat. W przyszłym roku na pewno 1/3, a może i połowa lokali KFC w Polsce zyska nowy wygląd - dodaje Olgierd Danielewicz.
W nowym wystroju sieć postawiła na cegłę, drewno, grafitowy kolor. - Chcieliśmy, aby nasze lokale były naturalne, tradycyjne, a przede wszystkim autentyczne, dlatego nie ma w nich plastiku. Poprzez obrazy i elementy wizualne opowiadamy naszym gościom historię marki KFC i udowadniamy, że posiadamy najwyższą jakość serwowanych dań. Projekt został opracowany wewnętrznie w strukturach AmRest. Mamy specjalny dział, który koordynuje wizerunek lokali w naszych sieciach - komentuje szef marki.
Więcej: portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł