Lokale Sfinksa w centrach handlowych zmienią koncept

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2017 18:41

Krótsza karta, mniejsze zatrudnienie (obsługa półkelnerska), mniejsze lokale, niższe ceny i koncentracja na topowych potrawach – te cechy mają wyróżniać nowy koncept fast casual dining Sfinks Polska. Nowa marka została już zgłoszona do Urzędu Patentowego.

Sfinks Polska zamierza wejść na rynek z nową marką własną fast casual dining. Spółka planuje w tym celu przekształcić część swoich obecnych lokali, które teraz nie do końca pasują do założeń restauracji Sphinx, choć są bardzo rentowne. Dotyczy to m.in. lokalizacji w centrach handlowych.

Powierzchnie lokali nowej marki własnej będą mniejsze niż restauracje Sphinx (preferowana wielkość to 60-100 mkw.). Zmniejszone zostanie również menu. W nowym koncepcie firma zamierza postawić głównie na swoje topowe danie, czyli sharmę. Będzie ona też prawdopodobnie tańsza niż w restauracjach z uwagi na mniejsze koszty zatrudnienia (obsługę półkelnerską – zamawianie przy kasie). Tym sposobem spółka zamierza trafić do stałych klientów, a jednocześnie skusić do swojej oferty nową grupę.

Chociaż docelowo nowy koncept ma być rozwijany poprzez franczyzę, na razie firma postawi na lokale własne. – Musimy zrobić kilkanaście własnych lokali, żeby sprawdzić, jak działają i móc przedstawić potem ofertę franczyzy – tłumaczył podczas konferencji Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.

Początkowo na nową markę zostanie przekształconych 12–13 lokali. – Nie wiem, czy zdążymy w pierwszym półroczu, ale planujemy zrobić to dosyć szybko – zapowiedział podczas konferencji Sylwester Cacek. Nowa marka została już zgłoszona do Urzędu Patentowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane