Lokalne produkty zwiększają sprzedaż Tesco

Autor: portalspozywczy.pl 26 kwietnia 2010 15:38

Od kilku miesięcy brytyjski operator realizuje nową strategię współpracy z dostawcami, podpisując umowy z małymi lokalnymi producentami żywności m.in. przetworów mleczarskich i wędlin. Docelowo sieć chce podpisać kontrakty z ok. 1,5 tys. tego typu firm. - W wielu naszych sklepach gdy wprowadziliśmy do asortymentu wyroby lokalnych producentów sprzedaż np. wędlin wzrosła kilkukrotnie. Podobnie jest w innych kategoriach produktowych - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco.

- Obecnie współpracujemy z ok. 400 regionalnymi producentami żywności, którzy dostarczają do naszych sklepów przeszło 6 tys. produktów. Chcemy podwoić, a nawet potroić tę liczbę - dodaje prezes.

W ramach nowej strategii władze Tesco podzieliły Polskę na sześć regionów. - To pozwoliło nam łatwiej pozyskiwać lokalnych dostawców. Chcemy spotykać się z nimi na ich terenie, nie chcemy zmuszać małych przedsiębiorców do tego aby jechali przez całą Polskę do naszej centrali aby negocjować warunki współpracy - wyjaśnia Ryszard Tomaszewski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane