Lorenz Bahlsen odświeża wizerunek chipsów Crunchips

Autor: wirtualnemedia.pl 11 maja 2016 09:54

Firma Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczęła kampanię reklamową odświeżającą wizerunek marki chipsów Crunchips - podają Wirtualnemedia.pl.

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Jest Crunchips, jest impreza!”. 

W pierwszej z serii spotów promowane są Crunchipsy o smaku papryki. W kolejnej odsłonie w mediach pojawi się krótsza wersja filmu wspierająca nowe, street foodowe smaki Crunchipsów: Burger oraz Azjatycki ostry sos, które właśnie pojawiły się w sprzedaży. Spoty emitowane są w telewizji oraz serwisach VoD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,38

  • Śr

    4,79

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane