LOT Catering rozwija sprzedaż w sieciach handlowych

www.portalspozywczy.pl 23 kwietnia 2012 14:04

LOT Catering chce podbić rynek marką kanapek i dań gotowych Vivanta. - W tej chwili jesteśmy obecni w Tesco, E.Leclerc, ale rozmawiamy z wieloma innymi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Łukasz Caliński, wiceprezes zarządu spółki.

Ponadto stale modyfikujemy naszą ofertę, aby jak najlepiej zadowolić konsumentów i szybko reagować na ich potrzeby. Bardzo duży nacisk kładziemy na dział kreacji produktu - zatrudniliśmy rynkowych ekspertów, którzy stale pracują nad naszą ofertą. Od niedawna pracujemy z zespołem naukowym SGGW, który pomaga nam opracować linię produktów cukierniczych z obniżoną zawartością tłuszczu. Myślimy też o modernizacji oferty sałatkowo-kanapkowej w kierunku obniżenia kaloryczności produktów. Nasi odbiorcy b2b są żywo zainteresowani tego typu wyrobami - dodaje Łukasz Caliński, wiceprezes zarządu spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Benek45 2015-05-31 11:31:17

    Gorzej, że jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,728 to by zmniejszyć koszty LOT zatrudnia Ukraińców.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane