Lotte Wedel: Impulsywni klienci mogą zagwarantować wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 7 marca 2017 09:36

14 lutego ukazał się raport KPMG „Promocje oczami klienta – czy faktycznie działają?”. Media zareagowały dość jednomyślnie i postawiły tezę, że zaledwie 5,6% konsumentów podejmuje decyzję zakupową w oparciu o impuls/emocje. Kwestią dyskusyjną jest tutaj marginalizowanie tego wyniku, bo przede wszystkim należy wziąć pod uwagę naturę badań deklaratywnych - podaje biuro prasowe spółki LOTTE Wedel.

Nie wszyscy konsumenci przyznają się do tego, że działają pod wypływem emocji na zakupach. Wprost przeciwnie, wielu z nich racjonalizuje swoje impulsowe zachcianki. W drugiej kolejności, obiektywnie mała liczba (5,6%) powinna być rozpatrywana szerzej. Wiele zależy od tego z jakim produktem i z jakim rynkiem mamy do czynienia. Upatrywanie w tym wyniku potencjału, może być dobrą strategią.

Maciej Herman (dyrektor LOTTE Wedel) w jednym z ostatnich wywiadów mówił o ustabilizowaniu się rynku słodyczy w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat, co skutkowało nienotowaniem tak dynamicznych wzrostów, jak na przykład 10 lat temu przez większość kategorii produktowych. W tym świetle walka o 5,6% klientów deklarujących podejmowanie decyzji pod wpływem impulsu i emocji może zagwarantować wzrost.

W skutecznie wykreowany poza racjonalny bodziec przy półce wierzy wiele firm decydując się na organizację akcji tailor-made. Jedną z nich jest właśnie LOTTE Wedel. Na początku marca wystartowały trzy loterie promocyjne dla marek E. Wedel z atrakcyjnymi nagrodami głównymi - samochodami Ford Fiesta Trend i voucherami Itaka. Akcje odbywają się w sieciach Carrefour, Eurocash Cash&Carry i Gama, Groszek, Euro Sklep i Delikatesy Centrum, a ich organizatorem jest Albedo Marketing.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.