Łowicz reklamuje nowy kształt słoika

Autor: dlahandlu.pl 17 stycznia 2011 14:51

Startuje silna kampania koncentratu Łowicza (Agros Nova). 30-sekundowy spot promuje zalety nowego opakowania koncentratu, które - według analiz producenta - będą budowały przewagę konkurencyjną produktów Łowicza na rynku.

Po dokładnych badaniach konsumenckich, Agros Nova zdecydowała się na zmianę kształtu słoika, polegającą na poszerzeniu jego górnej części oraz wieczka. Zmiana jest nieznaczna, ale została doceniona przez konsumentki, które teraz mogą gotować zupę pomidorową używając tylko jednej dużej łyżki.

Od dzisiaj reklama jest emitowana we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów adresowanych do kobiet. Hasło kampanii brzmi: "Koncentrat Łowicz w sam raz dla dużej łyżki".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane