Łowicz wspiera kampanią limitowaną edycję sosów

Autor: pr 24 sierpnia 2016 10:03

Łowicz wspiera kampanią limitowaną edycję sosów Fot. mat.pras.

Łowicz nową kampanią telewizyjną otwiera sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości marki – sos myśliwski oraz grzybowy.

Łowicz wprowadził jesienną ofertę limitowaną sosów inspirowanych kuchnią polską. Są to dwa sosy: grzybowy i myśliwski – idealne do naszych tradycyjnych dań, kiełbasy, schabu i kaszy. Nowa kampania marki prezentuje te nowości w sposób oryginalny, a zarazem owiany nutką tajemnicy.
Wyjątkowe smaki, takie „że Łooo” to atuty Łowicza, a idealne kompozycje składników sprawiają, że każdy z nas może poczuć klimat lasu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane