Łowicz z nową kampanią przecierów pomidorowych

Autor: pr 4 kwietnia 2017 09:29

Łowicz z nową kampanią przecierów pomidorowych fot. materiały prasowe

Lato i słońce są takie, że łooo! „Łooo” są też letnie pomidory, których smak i aromat Łowicz zachowuje w swoich produktach. W najnowszej kampanii marka przypomina o wszystkich pozytywnych rzeczach, za które kochamy lato i piękną pogodę. To właśnie podczas wakacji dojrzewają najpyszniejsze pomidory, które trafiają do przecierów Łowicz.

Wesoła, utrzymana w wakacyjnym klimacie reklama to kompilacja kolorowych wspomnień i humorystycznych scen, które tłumaczą, że ze smakiem pomidorów Łowicz łatwiej cieszyć się życiem. 

Głównym bohaterem kampanii jest przecier pomidorowy Łowicz. Komunikacja realizowana w oparciu o platformę komunikacyjną „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!” przypomina również, że nie wszystko jest łooo – właśnie dlatego przecier Łowicz nie zawiera konserwantów i dodatku soli.

Reklamy będą emitowane aż na 95 stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN oraz wiele kanałów tematycznych) oraz na platformach VOD, a pozytywny przekaz Łowicza dotrze do milionów widzów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane