PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

LPP planuje wejście na nowe rynki i podwojenie sprzedaży internetowej

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2017 09:15

LPP zamierza w 2018 roku wejść na dwa nowe rynki – do Izraela i na Słowenię. Spółka szacuje, że powierzchnia handlowa jej sklepów wzrośnie w przyszłym roku o 10 proc.

Kolejnym celem, jaki firma stawia sobie na 2018 rok jest wzrost sprzedaży internetowej o 100 proc.

Jak podaje LPP, rozwój w Izraelu będzie realizowany przez sklepy franczyzowe, a na Słowenii poprzez sklepy własne. Jeśli uda się zrealizować plan ekspansji na tych rynkach, na koniec 2018 roku spółka powinna być obecna w kanale tradycyjnym w 23 krajach.

Właściciel marki Reserved zakłada, że w 2018 roku nastąpi wzrost powierzchni handlowej w o 10 proc. względem roku 2017, tj. do ok. 1.114 tys. mkw., z czego na Polskę przypadnie 547,7 tys. mkw., na inne kraje europejskie 277,7 tys. mkw., na kraje byłego Związku Radzieckiego 276,6 tys. mkw., a na kraje Bliskiego Wschodu 12,5 tys. mkw.

Jeśli chodzi o sprzedaż w kanale internetowym, LPP zakłada wzrost tej sprzedaży w 2017 i 2018 roku o 100 proc. rok do roku. Spółka chce otworzyć sklepy internetowe dla wszystkich posiadanych marek w 4 nowych krajach tj. Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii i tym samym na koniec 2018 sklepy internetowe marek LPP powinny być na obecne łącznie w 16 krajach.

- Niezależnie od powyższego zarząd spółki zwraca uwagę, iż jego intencją jest ekspansja zagraniczna obejmująca, co najmniej jeden nowy kraj rocznie – podkreśla zarząd spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • malgo 2017-10-31 14:38:56

    Tylko patrzeć jak za kilkanaście lat marka zadebiutuje w USA :) a co sky is the limit

  • stenslik 2017-10-30 18:55:46

    Fajnie obserwować zarządzanie tak dużej firmy, jest z kogo brać przykład.

  • daria 2017-09-23 16:03:06

    Bardzo dobre założenie, trzeba się rozwijać.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,98

  • Śr

    7,46

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.