LPP planuje zwiększyć powierzchnie handlową i sprzedaż przez internet

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2017 10:21

W całym 2017 roku LPP planuje zwiększyć powierzchnię handlową o 10 proc., do 1 008,8 tys. m2. Ponadto, w 2017 roku Spółka otworzy flagowy sklep w Londynie przy Oxford Street, a we współpracy z franczyzobiorcą sklepy w Kazachstanie. Od sierpnia 2017 roku zaczął działalność pierwszy sklep w Serbii.

Nakłady inwestycyjne LPP (głównie budowa nowych sklepów i modernizacja wcześniej otwartych) w I półroczu 2017 wyniosły 201 600 tys. zł i były wyższe niż przed rokiem o 61 proc. Planowane wydatki inwestycyjne na cały 2017 rok wyniosą ok. 375 000 tys. zł, z czego 340 000 tys. zł zostanie wydanych na budowę nowych sklepów i na modernizację już działających sklepów oraz 35 000 tys. zł na budowę kolejnego biurowca LPP w Gdańsku.

Przypomnijmy, że W I połowie br. uruchomiono 47 sklepów o łącznej powierzchni około 26,7 tys. m kw., zwiększając całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 933,7 tys. mkw. (1.710 sklepów), z czego za granicą 697 sklepów o powierzchni 441,6 tys. mkw. W II kwartale powierzchnia handlowa wzrosła o 7 proc. rdr.

Po pierwszym półroczu 2017 roku grupa LPP ma 3,067,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 14,6 proc. rdr), Przychody ze sprzedaży LfL w walutach lokalnych w I półroczu 2017 roku wzrosły o 5,5 proc., a w II kwartale 2017 roku o 6,2 proc.

Przychody ze sprzedaży internetowej w pierwszym półroczu 2017 roku stanowiły około 4,6 proc. przychodów grupy, a w drugim kwartale 5 proc. Na koniec pierwszego półrocza 5 marek spółki posiadało sklepy internetowe w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, Niemczech, na Litwie, Łotwie i Estonii.

W drugim półroczu 2017 roku Spółka planuje otwarcie sklepów on-line pięciu swoich marek w Rosji i na Ukrainie, oraz marki Reserved w Wielkiej Brytanii. Do 2020 roku Spółka planuje zwiększyć udział sprzedaży internetowej do 7-8 proc. sprzedaży całej Grupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ksawery 2017-08-31 13:09:11

    Podbój całej Europy już coraz bliżej :) fajnie, im lepsze polskie marki tym silniejsze państwo.

  • ToNGa32 2017-08-31 10:58:22

    Taka wielka firma to aż dziwne, że jeszcze nie miała sklepów online w każdym kraju, jak ruszą z rosyjskim, gdzie mają chyba największy rynek zbytu za granicą to będzie znaczący wzrost zysków.

  • miuosz 2017-08-30 18:17:23

    Oni chyba nigdy nie przestaną inwestować, piękny przykład powiedzenia pieniądz robi pieniądz.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.