LPP z wyższymi przychodami i niższą marżą

Property News 1 lutego 2016 15:13

Wzrost przychodów o 22 proc., ale spadek marż o 7 pkt proc. - tak przedstawiają się wyniki marek LPP w styczniu 2016 roku.

Przychody ze sprzedaży wyniosły 417 mln złotych. To o 22 proc. więcej niż w styczniu 2015 roku. Marża brutto wyniosła 42 proc. Przed rokiem było to 49 proc.

W ciągu roku powierzchnia handlowa LPP wzrosła o 17 proc. Pod koniec stycznia wynosiła 842 tys. mkw.

LPP posiada obecnie 6 marek: Reserved, Sinsay, House, Cropp, Mohito i Tallinder.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane