Lubella promuje Mlekołaki

Autor: pr 5 kwietnia 2016 13:31

Nowa kampania reklamowa Mlekołaków od Lubelli przebiega pod hasłem „100 proc. dziecięcej natury” i pokazuje, że Mlekołaki zawierają teraz minerały tylko z natury.

Spot koncentruje się na komunikacji głównego benefitu produktu – Mlekołaki zawierają minerały tylko z natury. Pochodzą one z wyselekcjonowanych składników – pełnego ziarna i wysokiej jakości kakao lub cynamonu.

Uzupełnieniem kampanii są billboardy sponsorskie dedykowane nowości w portfolio marki – cynamonowym kwadracikom, Mlekołakom Cinisy. Równocześnie w sklepach trwa sampling Cinisów: małe opakowania nowego smaku są dołączane do zakupu znanych i lubianych Mlekołaków Choco Kulek, Choco Muszelek oraz do płatków Corn Flakes od Lubelli.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane