Lubelska sieć wycofuje jaja "trójki"

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2017 11:28

Stokrotka zobowiązała się wykluczyć jajka klatkowe ze sprzedaży w swoich sklepach do końca 2025 roku. To dziesiąta w Polsce deklaracja sieci handlowej o wycofaniu jajek “trójek”.

W oficjalnym oświadczeniu Stokrotka zadeklarowała chęć dołączenia do grona sieci handlowych promujących pozytywne zmiany na rzecz zwierząt. Wyraziła też nadzieję, że takie działania podejmowane przez sieci handlowe przyczynią się do poprawy warunków życia kur niosek w Polsce.

-Obecnie rezygnacja z kupna, użycia i sprzedaży jajek z chowu klatkowego to jeden najlepszych kroków jakie sklepy, restauracje i inne podmioty związane z branżą spożywczą mogą zrobić dla dobrostanu zwierząt hodowlanych. Jest tak, ponieważ hodowla klatkowa kur należy do najokrutniejszych praktyk przemysłowych, a równocześnie dotyczy największej, obok brojlerów (kurczaków hodowanych na mięso) i ryb, liczby zwierząt. W Polsce każdego roku hoduje się i zabija około 40 milionów kur niosek - czytamy w oświadczeniu.

Czytaj również: Koniec tanich jaj? Ekspert PwC wyjaśnia

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.