Makarony Omnomnom stawiają na reklamę w mediach społecznościowych

Autor: pr 18 lutego 2015 20:08

Agencja social media Think Kong będzie odpowiedzialna za rozwój aktywności w mediach społecznościowych marki Omnomnom, nowego producenta makaronów na polskim rynku.

Zespół agencji Think Kong odpowiedzialny jest za zbudowanie i realizację strategii komunikacji z klientami marki, w tym za zwiększenie świadomości marki Omnomnom wśród polskich konsumentów za pośrednictwem działań na Facebooku i w innych kanałach społecznościowych.

Umowa o współpracy została podpisana do końca bieżącego roku. Klient został pozyskany w wyniku konkursu ofert.
Omnomnom to marka makaronów bezjajecznych, z mąki z pszenicy durum, uzupełniających portfolio Wytwórni Makaronów Domowych POL-MAK S.A. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jerzy 2015-02-20 12:11:23

    Ale dlaczego uważasz nazwę za złą? To fajne, zabawne. Przynajmniej mają do siebie dystans. To dużo lepsza nazwa niż np. "Italiano smacznissimo", prawda?

  • ... 2015-02-19 15:09:01

    Omnomnom? Idiotyczna nazwa. Czekam na napoje "gul-gul" i papier toaletowy "sru". Drodzy państwo, nie dajmy z siebie robić idiotów...

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane