PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Makarony Polskie: Private label to obecnie około 68 proc. naszych przychodów

www.portalspozywczy.pl 4 kwietnia 2013 09:11

Udział produktów sprzedawanych pod markami własnymi sieci handlowych to obecnie niemal 70 proc. przychodów Makaronów Polskich. Grupa chce w ciągu dwóch-trzech lat zmniejszyć ten udział do poniżej 50 proc.

- Private label to obecnie około 68 proc. naszych przychodów. Jest to zdecydowanie za dużo. Planujemy odejście od marek własnych na rzecz brandów i eksportu. To główne założenia strategii firmy, oczywiście poza podnoszeniem rentowności kontraktów private label - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich.

Dodaje, że w obecnych realiach rynkowych nie można w ogóle nie produkować pod markami własnymi sieci, bo to robią najwięksi producenci.

- Planujemy, by w tym roku udział private label w przychodach spadł poniżej 60 proc. Moim celem jest zejście poniżej 50 proc., jeżeli ten cel osiągniemy w 2014 lub 2015 roku, to uznamy, że firma ma bezpieczny poziom koncentracji w tym kanale - mówi Zenon Daniłowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,22

  • Min

    1,43

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7137

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 617348

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.