Makarony Polskie: Private label to obecnie około 68 proc. naszych przychodów

www.portalspozywczy.pl 4 kwietnia 2013 09:11

Udział produktów sprzedawanych pod markami własnymi sieci handlowych to obecnie niemal 70 proc. przychodów Makaronów Polskich. Grupa chce w ciągu dwóch-trzech lat zmniejszyć ten udział do poniżej 50 proc.

- Private label to obecnie około 68 proc. naszych przychodów. Jest to zdecydowanie za dużo. Planujemy odejście od marek własnych na rzecz brandów i eksportu. To główne założenia strategii firmy, oczywiście poza podnoszeniem rentowności kontraktów private label - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich.

Dodaje, że w obecnych realiach rynkowych nie można w ogóle nie produkować pod markami własnymi sieci, bo to robią najwięksi producenci.

- Planujemy, by w tym roku udział private label w przychodach spadł poniżej 60 proc. Moim celem jest zejście poniżej 50 proc., jeżeli ten cel osiągniemy w 2014 lub 2015 roku, to uznamy, że firma ma bezpieczny poziom koncentracji w tym kanale - mówi Zenon Daniłowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,24

  • Śr

    2,43

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane