Makro: 5000 ofert zarejestrowano w ramach Dnia Własnego Biznesu

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2017 14:41

Prawie 2000 firm dołączyło do Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest okazją do promocji własnej działalności i pozyskania nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Już po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym celu przygotowała specjalną platformę www.dzien-wlasnego.biznesu.pl. Przedsiębiorcy mogą się tam zarejestrować i utworzyć oferty promocyjne (dostępne właśnie 10 października), które następnie trafiają na interaktywną mapę, by klienci mogli je odnaleźć i z nich skorzystać. Do tej pory w akcję zaangażowało się blisko 2000 firm, które utworzyły prawie 5000 ofert.
Zarejestrowane firmy otrzymują darmowy pakiet promocyjny złożony m.in. z plakatów i ulotek do oznakowania swojego miejsca oraz mogą zaopatrzyć się w halach MAKRO Polska, korzystając z ofert i rabatów.

- Lokalna restauracja stanowi ulubione miejsce na rodzinne uroczystości, a w osiedlowym sklepie można nie tylko zrobić zakupy, ale i poszukać porady. Chcemy za to wszystko podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w codziennym prowadzeniu działalności – m.in. poprzez coroczne świętowanie z nimi Dnia Własnego Biznesu" – mówi Magdalena Figurna, rzecznik prasowy MAKRO Polska.
Wydarzeniu towarzyszy ogólnopolska kampania w Internecie, mediach społecznościowych, radiu i telewizji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane