Makro chce rozwijać usługę dostaw do sklepów

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2013 13:11

Jak wynika z zapowiedzi Davida Bonera prezesa sieci Makro firma jest w pełni gotowa do świadczenia usługi dostaw dla klientów hal cash&carry i chce rozwijać tę usługę.

Jednak z obserwacji potrzeb klientów Makro wynika, że preferują oni różny sposób korzystania z oferty sieci. Istnieje część klientów, która deklaruje, że chce sama przyjeżdżać po swoje zakupy do hal Makro. Są też tacy, którzy twierdzą, że czas to pieniądz i wybierają system dowozu z hurtowni do swojej restauracji czy sklepu.

Makro zamierza rozwijać się w kierunku sprzedaży wielokanałowej: zarówno w halach Makro w najwięszych miastach, Punktach Makro w mniejszych miejscowościach, dowożąc klientom towary do ich sklepów oraz wspierając niezależne sklepy w ramach sieci franczyzowej Odido.

Zgodnie z przewidywaniami ok. 20 proc. franczyzobiorców sklepów Odido może korzystać z usługi dowozu towarów do klienta. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Chuck Norris 2013-06-28 08:49:23

    Ja przestałem zamawiać, bo mimo wyraźnej prośby wciskają produkty których termin przydatności się kończy.

  • Marta 2013-06-27 15:52:45

    Juz w tej chwili można korzystac z dostaw do domu. Ale, niestety,tylko można zamawiać to co do biur. Czyli materiały biurowe, kawy, mleczka,śmietanki. Ja chciałabym zamówić np. mięso czy warzywa to nie da rady. Dlatego nie zamówilam nic. Poza tym ceny za wysokie. Mam taniej w Lidlu i ubojni. Jak ceny będa niższe i bedzie możliwość zamawiania wszystkiego co Makro oferuje w hali to mogę zamawiać .

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,42

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.