PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Makro inwestuje 150 mln zł w nowy łańcuch dostaw dla HoReCa

Autor: Puls Biznesu 21 września 2017 10:00

Makro inwestuje 150 mln zł w nowy łańcuch dostaw dla HoReCa fot. materiały prasowe Makro Polska

Motorem wzrostu Makro ma być rozbudowa oferty bezpośredniego dostarczania produktów dla sektora HoReCa - informuje Puls Biznesu.

Eric Poirier, kierujący polskim oddziałem niemieckiej grupy, działającym pod szyldem Makro, zapowiadał inwestycje rzędu 150 mln zł w nowych łańcuch dostaw dla HoReCa, oparty nie o hurtownie, a o specjalne centra dystrybucyjne. Spółka prowadzi też program akceleracyjny dla start-upów i inwestuje w cyfryzację.

Poprawie oferty dla segmentu HoReCa ma być ważnym elementem rozwoju. Olaf Koch, prezes grupy Metro chce tym samym trafić do żołądków młodszego pokolenia. — Trendy konsumenckie się zmieniają, a dla tzw. millenialsów jedzenie i jego jakość stają się takim wyznacznikiem statusu, jakim kiedyś był np. samochód. By trafić do takich klientów, musimy się przystosować — cytuje Puls Biznesu. 

Więcej w Puslie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,54

  • Min

    1,16

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6268

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.