Makro inwestuje 150 mln zł w nowy łańcuch dostaw dla HoReCa

Autor: Puls Biznesu 21 września 2017 10:00

Makro inwestuje 150 mln zł w nowy łańcuch dostaw dla HoReCa fot. materiały prasowe Makro Polska

Motorem wzrostu Makro ma być rozbudowa oferty bezpośredniego dostarczania produktów dla sektora HoReCa - informuje Puls Biznesu.

Eric Poirier, kierujący polskim oddziałem niemieckiej grupy, działającym pod szyldem Makro, zapowiadał inwestycje rzędu 150 mln zł w nowych łańcuch dostaw dla HoReCa, oparty nie o hurtownie, a o specjalne centra dystrybucyjne. Spółka prowadzi też program akceleracyjny dla start-upów i inwestuje w cyfryzację.

Poprawie oferty dla segmentu HoReCa ma być ważnym elementem rozwoju. Olaf Koch, prezes grupy Metro chce tym samym trafić do żołądków młodszego pokolenia. — Trendy konsumenckie się zmieniają, a dla tzw. millenialsów jedzenie i jego jakość stają się takim wyznacznikiem statusu, jakim kiedyś był np. samochód. By trafić do takich klientów, musimy się przystosować — cytuje Puls Biznesu. 

Więcej w Puslie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane