Makro po raz drugi z akcją dla sklepów i restauracji "Dzień Własnego Biznesu"

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2017 09:41

10 października odbędzie się światowy Dzień Własnego Biznesu, który może być okazją do promocji własnej działalności i zdobycia nowych klientów. W Polsce akcję po raz drugi organizuje MAKRO Polska.

Dzień Własnego Biznesu obchodzi jednocześnie 26 krajów na całym świecie, m.in. Niemcy, Francja, Włochy i Indie. W Polsce organizatorem tej akcji jest sieć hurtowni MAKRO Polska. Akcja pozwala firmom zdobyć nowych klientów, a konsumentom poznać ciekawe sklepy, restauracje, kawiarnie czy inne miejsca oraz nabyć produkty i usługi w atrakcyjnych cenach.
Przedsiębiorcy, którzy chcą wziąć udział w akcji, mogą zarejestrować się na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i utworzyć specjalną ofertę promocyjną, która będzie dostępna właśnie 10 października. Następnie wszystkie zarejestrowane firmy, wraz z proponowanymi promocjami i rabatami, zostaną umieszczone na interaktywnej mapie. Dzięki temu klienci będą mogli bez trudu je odnaleźć i z nich skorzystać.
Przedsiębiorcy biorący udział w akcji otrzymają od MAKRO Polska specjalny, darmowy pakiet promocyjny złożony m.in. z plakatów i ulotek, by przyciągnąć jeszcze więcej klientów. Dodatkowo będą oni mogli zaopatrzyć się w halach MAKRO, korzystając z dedykowanych ofert i rabatów.
"To już druga edycja Dnia Własnego Biznesu. Pierwsza, w październiku 2016 roku, odniosła wielki sukces – udział wzięło blisko 3000 firm, a na klientów czekało 1800 ofert specjalnych. Zeszłorocznej odsłonie towarzyszył również międzynarodowy konkurs. Przedsiębiorcy mieli za zadanie zrobić sobie zdjęcia wspólnie z klientami oraz opublikować je w mediach społecznościowych, dodając specjalny hashtag #owniepl. Konkurs zwyciężyła właścicielka firmy Czarodziej.eu Katarzyna Bartula, która w nagrodę otrzymała 10 000 euro na renowację biznesu – mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu MAKRO Polska.
Tegorocznemu wydarzeniu towarzyszy ogólnopolska kampania w Internecie, mediach społecznościowych, radiu i telewizji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,82

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.