Makro Polska głównym sponsorem popularnego programu kulinarnego

Autor: dlahandlu.pl 21 września 2017 14:42

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz szósty została głównym sponsorem polskiej edycji programu „MasterChef”.

MAKRO Polska, sieć ponad 30 hurtowni w całej Polsce, po raz kolejny wspiera promocję gotowania w naszym kraju. Od początku istnienia programu „MasterChef” w telewizji TVN, czyli od 2012 roku, MAKRO dostarcza uczestnikom najwyższej produkty, z których przygotowują potrawy konkursowe.

– MAKRO Polska poprzez udział w programie „MasterChef” konsekwentnie umacnia wizerunek najlepszej hurtowni dla gastronomii. W każdym odcinku staramy się zainteresować widzów oryginalnym składnikiem dania, czym podkreślamy nasze kompetencje i różnorodność oferty – mówi Anna Heimberger, dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

W programie kucharze-amatorzy walczą o tytuł MasterChefa atrakcyjne nagrody finansowe i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. 

MAKRO Polska od lat wspiera polską gastronomię, m.in. poprzez program Szef dla Młodych Talentów, który daje uczniom szkół zawodowych możliwość nauki od najlepszych szefów kuchni i odbycia staży w prestiżowych restauracjach. W ramach programu Szef dla Szefów sieć hurtowni organizuje także konferencje i warsztaty, na których szefowie kuchni poznają najnowsze trendy i techniki kulinarne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,70

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane