Makro rusza z kampanią dla sieci sklepów Odido
„Od domu blisko, do domu wszystko" - to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja.
Kampania kładzie szczególny nacisk na promocję sklepów ODIDO, jako znajdujących się blisko klienta oraz oferujących szeroki asortyment najwyższej jakości produktów. Jej celem jest również budowanie emocjonalnej więzi z marką.
Na intensywną, dwutygodniową kampanię składają się 4 różne spoty telewizyjne. W każdym z nich zaprezentowane zostaną 2 produkty z asortymentu ODIDO. Aktywności prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, a także w prasie.
Przeczytaj także:
Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 13:41 Sieć Bio Family szuka lokali i gruntów w dużych miastach
- 13:33 Amazon wprowadza nową usługę, która ma uprościć międzynarodowe zakupy
- 13:23 Do UOKiK wpłynął wniosek o przejęcie dystrybutora dla sektora HoReCa
- 13:16 Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych o ok. 100 zł droższe niż te w...
- 13:14 IKEA: Zrównoważony rozwój motorem innowacji i pozytywnej przemiany biznesu
- 13:04 Maxima sfinalizowała przejęcie Emperii. Ma niemal 100 proc. udziałów
- 12:57 JLL: Co czwarte centrum handlowe w Polsce przeszło rozbudowę
- 12:52 Ekspert: Kryzys w social mediach może wiele kosztować biznesy gastronomiczne
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
I kwartał w handlu – nowe przepisy oraz potyczka o pracowników i z pracownikami
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Media Expert w Pasażu Tesco w Krakowie
- 4 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 5 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 6 Lidl wprowadza "ciche godziny"
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów, Bukowińska / Puławska BEZ PROWIZJI, 67.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 59.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 53.44 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Ochota (Stara Ochota), Siewierska, 57.00 m², sprzedam mieszkanie