Makro wydaje najwięcej gazetek promocyjnych w kanale cash&carry

Autor: ABR Sesta 16 listopada 2011 11:33

Makro wydaje najwięcej gazetek promocyjnych w kanale cash&carry

Hurtownie cash&carry od początku roku do końca października br. wydały w sumie 340 gazetek. Liderem w tym kanale jest Makro - 167 gazetek - wynika z danych zebranych przez firmę ABR Sesta.

Makro wydaje kilka gazetek jednocześnie dla różnych odbiorców: dla firm, dla gastronomii i hoteli , dla sklepów detalicznych. Oprócz tego w badanym okresie ABR Sesta odnotowała aż 74 gazetek regularnych i 29 tematycznych. Selgros miał natomiast 100 gazetek regularnych i 36 tematycznych.

Wśród dyskontów prowadzą Biedronka i Netto - po 86 gazetek. Biedronka ma więcej gazetek tematycznych: Kuchnie świata, Kuchnia azjatycka, Polskie przysmaki, Wakacje itd. Tematyczne gazetki tej sieci różnią się od innych typowych gazetek poświęconych tematom przewodnim. W „Kuchniach świata" oprócz cen produktów znajdziemy liczne przepisy i porady kulinarne, w gazetce poświęconej wakacjom praktyczne wskazówki np. dziecko nad wodą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane