Makro zachęca do zakupów w małych sklepach

Autor: Gazeta Wyborcza 12 sierpnia 2010 09:52

"Tu mieszkam, tu kupuję". Handlowy gigant w handlu hurtowym Makro Cash & Carry wziął się do przekonywania klientów do zakupów w małych sklepach. Akcję zorganizował na podobieństwo brytyjskiej - pisze "Gazeta Wyborcza".

O akcji informował pod koniec czerwca portal dlahandlu.pl. Celem przedsięwzięcia jest popularyzacja zakupów w małych sklepach.

Drobni sklepikarze to główni klienci Makro. Ich liczba maleje jednak z roku na rok. Jak pisze "GW" w ciągu pięciu lat padła jedna trzecia małych rodzinnych sklepów. W tym roku ta liczba ma się zmniejszyć o kolejnych kilka tysięcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane