Mały biznes szuka inspiracji w internecie

Autor: Puls Biznesu/PAP 17 maja 2017 08:52

Polskie firmy MSP wykorzystują doświadczenia innych spółek rzadziej niż ich zagraniczni konkurenci. Wiedzę na temat biznesu pozyskują głównie z internetu - pisze w środę "Puls Biznesu".

Jak podkreśla gazeta, dynamiczne zmiany napędzane przez nowoczesną technologię dziś już nikogo nie dziwią. I chociaż przynoszą one korzyści zarówno indywidualnym jednostkom, jak i całym przedsiębiorstwom, te drugie powinny przygotować się na ciągłą edukację w tym obszarze. Wiele firm już teraz mierzy się z nauką pozyskiwania nowych klientów czy tworzeniem kampanii marketingowych za pomocą tzw. high-techu.

To szczególnie ważne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które dzięki powszechnie dostępnym narzędziom są w stanie skutecznie zarządzać swoim biznesem - przy względnie niskich kosztach. Ponadto, jak pisze "Puls Biznesu", wiele MSP, poruszając się po coraz bardziej złożonych obszarach technologii, zwraca ku sobie, aby wspólnie uczyć się i dzielić swoimi pomysłami, chociażby dzięki otwartym danym. Pokazują tym samym, jak bardzo komunikacja wpływa na rozwój rodzimej gospodarki, a także lokalnych społeczności.

Jednak w Polsce zaledwie 38 proc. firm jako źródło wiedzy i inspiracji wskazuje innych przedsiębiorców - wynika z najnowszej edycji badania "Future of Business" Facebooka, na które powołuje się "Puls Biznesu". 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane