Manager Piotr i Paweł: Sieci realizują dwie różne strategie marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 13 listopada 2017 10:11

Manager Piotr i Paweł: Sieci realizują dwie różne strategie marki własnej Edyta Dembińska, manager marki własnej sieci Piotr i Paweł. Fot. Żelazna Studio

Edyta Dembińska, manager marki własnej sieci Piotr i Paweł ocenia, że sieci realizują dwie główne strategie marek własnych: bezpieczeństwa i synergii. - Strategia synergii polega na tym, że nazwa marki własnej jest tożsama z nazwą sieci, jak to ma miejsce w naszym przypadku. Druga strategia – bezpieczeństwa – jest realizowana wtedy, gdy sieci tworzą marki własne pod innymi nazwami i to jest głównie widoczne w sieciach dyskontowych – mówiła Edyta Dembińska podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Jej zdaniem, pozycjonowanie produktów marki własnej tworzy się w trzech obszarach: jakości, ceny i opakowania. - Ważnym aspektem, na który zwracają uwagę nasi klienci to wysoka jakość produktu. Dbamy o to by nasz produkt był lepszej jakości niż liderów rynkowych. Kolejna sprawa dotyczy ceny. Mamy zasadę, by nasz produkt był minimum 15-20 proc. tańszy niż produkt lidera rynkowego i pilnujemy tego – mówiła.

- Trzeci obszar to kwestia opakowania. Staramy się zrobić opakowanie, które przyciągnie wzrok klienta, bo zdajemy sobie sprawę, że 70 proc. decyzji zakupowych jest podejmowanych w punkcie sprzedaży, a 60 proc. klientów kupuje produkt, bo mu się podoba. Dlatego staramy się robić takie opakowanie dla produktów Piotr i Paweł, by produkt się wyróżniał, aby nawiązać relację z klientem, komunikację poprzez grafikę - dodała.

Sieć Piotr i Paweł, w odpowiedzi na zainteresowanie konsumentów, wprowadziła do swojej oferty produkty z segmentu prozdrowotnych. Jest to marka Piotr i Paweł bio. Obecnie firma wprowadza kolejną – Piotr i Paweł plus.

- Jest to marka produktów funkcjonalnych, prozdrowotnych. Tym plusem z nazwy marki ma być to co jest plusem dla naszego zdrowia. Dlatego są to produkty bez glutenu, laktozy, konserwantów. Jest to odpowiedź na oczekiwania klienta, który szuka produktów zdrowych, z wartością dodaną – mówiła Edyta Dembińska. – Już wprowadziliśmy około 50 produktów, do końca roku pojawi się kolejnych 25 produktów z tej marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Gość 2017-11-14 13:56:24

    Porażka!! Piotr i Paweł idzie śladami Almy. Otwierają kolejne sklepy, a nie dbają o istniejące! Widać to po bramkach towarowych, brudzie w sklepach, a pieprzą o strategii

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.