Manager They.pl: Allegro skutecznym kanałem sprzedażowym dla branży FMCG

Autor: dlahandlu.pl 2 października 2017 11:05

Manager They.pl: Allegro skutecznym kanałem sprzedażowym dla branży FMCG Na zdj. Marcin Adamczyk z They.pl, fot. Joanna Warszawska

NUTRICIA, producent żywności dla niemowląt i dzieci, zwiększył sprzedaż na Allegro.pl o blisko 50 proc. (Q3 2017 vs Q3 2016). - Rolę odegrała tu kampania ads.Allegro, która dała wzrost przychodów z działań płatnych o blisko 30% w pierwszym miesiącu. Średni ROAS z kampanii przekracza 1700%. Istotny okazał się odpowiedni przekaz reklamowy oraz przejrzystość aukcji. Można zatem stwierdzić, że serwis Allegro jest skutecznym kanałem sprzedażowym dla branży FMCG - mówi Marcin Adamczyk, manager agencji They, obsługującej markę Nutricia.

- Rozpoczynając przygodę z tą formą sprzedaży, należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych elementów. Przede wszystkim ważną rolę odgrywają atrakcyjna oprawa graficzna aukcji (dostosowana z myślą o grupie docelowej) oraz jak najbardziej szczegółowy opis produktu. Istotne jest, aby niezwykle dokładnie przedstawić dany towar znajdujący się w aukcji oraz zawrzeć dodatkowe informacje, takie jak koszt dostawy, czas realizacji zamówienia czy kontakt do sprzedawcy. Uzupełnienie danych w sekcji „O mnie” również pełni niezwykle ważną funkcję, gdyż buduje zaufanie oraz pozytywny wizerunek firmy. Trzeba także pamiętać o komentarzach i ocenach sklepu. W pierwszej kolejności należy zadbać o jak najlepszą obsługę klienta. Pozytywne komentarze kształtują wizerunek firmy, a więc wpływają na wzrost współczynnika konwersji - uważa Marcin Adamczyk, Digital Media Manager w agencji They.pl.

- Serwis Allegro posiada wiele form promocji: zaczynając od reklam displayowych, umożliwiających prezentowanie reklam w konkretnych sekcjach portalu (kategorie bądź podkategorie) oraz na stronie głównej serwisu, poprzez reklamy e-mail, dzięki którym newsletter może być wysyłany do konkretnych użytkowników na podstawie ich intencji zakupowych lub do użytkowników przeglądających produkty w konkretnych kategoriach oraz podkategoriach serwisu, kończąc na standardowych wyróżnieniach aukcji i ads.Allegro. Ads.Allegro pozwala na promocję wybranych aukcji w wynikach wyszukiwania oraz wewnątrz innych aukcji oznaczonych jako „sponsorowane oferty z tej kategorii” - mówi ekspert.

Portal Allegro posiada blisko 16 mln użytkowników oraz 50 proc. udziału w polskim rynku e-commerce, gdzie każdego dnia sprzedaje się średnio ponad 850 tysięcy przedmiotów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.