Manufaktura dostała pieniądze na promocję z POT

Autor: Gazeta Wyborcza 24 września 2010 11:03

Kapituła konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej zdecydowała, że Manufaktura otrzyma w tym roku Złoty Certyfikat dla najlepszego produktu turystycznego roku - podaje Gazeta Wyborcza.

 Złoty Certyfikat oznacza również wartą kilkaset tysięcy złotych kampanię promocyjną dla Manufaktury i Łodzi - wyjaśnia rzecznik prasowy Manufaktury. 

Złoty Certyfikat POT został przyznany po raz trzeci. Wcześniej zdobyły go Kanał Augustowski - Szlak Papieski oraz Śląski Szlak Zabytków Techniki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane