PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

MarcPol inwestuje w segment convenience, wkrótce ruszy 12 sklepów w nowym formacie

Autor: www.dlahandlu.pl 9 lipca 2014 11:19

MarcPol inwestuje w segment convenience, wkrótce ruszy 12 sklepów w nowym formacie

MarcPol rozszerza strategię rozwoju sieci o małe sklepy osiedlowe typu convenience. Nowy koncept sklepów o powierzchni od 200 do 400 mkw., będzie wyróżniał się na rynku szeroką ofertą produktów świeżych od polskich dostawców, które będą codziennie dostarczane do sklepów. W najbliższym czasie zostanie sfinalizowanych 12 umów najmu pod sklepy w nowym formacie.

MarcPol aktywnie poszukuje nowych lokalizacji oraz możliwości współpracy z istniejącymi sklepami. Jednocześnie spółka nie zwalnia tempa ekspansji w segmencie supermarketów oraz kontynuuje inwestycje na rynku centrów handlowych.

MarcPol zarządza obecnie 70 sklepami, wśród których 59 stanowią supermarkety, a 11 to sklepy typu convenience. To właśnie dobre wyniki osiągane przez małe sklepy oraz zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów, skłoniły firmę do rozszerzenia strategii rozwoju na najbliższe lata. - Do tej pory rozwój sklepów typu convenience nie był priorytetem MarcPolu. Ze względu na to, że skutecznie konkurujemy w segmencie supermarketów oraz odbieramy wielu klientów zagranicznym sieciom dyskontów i hipermarketów, w planach rozwojowych nie uwzględnialiśmy inwestycji w małe powierzchnie handlowe - mówi Iwona Zarucka, wiceprezes zarządu spółki.

- Nasze badania pokazują, że żadna sieć sklepów typu convenience nie jest w stanie zapewnić im satysfakcjonujących zakupów blisko domu.
Z tego powodu podjęliśmy decyzję o zmianie strategii rozwoju MarcPolu, rozszerzając nasz koncept o małe sklepy, do których klienci będą mogli ‘zjechać' na zakupy przysłowiową windą w kapciach - dodaje Iwona Zarucka.

W spectrum zainteresowania firmy znajdują się wszystkie lokale o powierzchni do 200 do 400 metrów kwadratowych zlokalizowane w centrach dużych miast lub na osiedlach mieszkaniowych. MarcPol jest również zainteresowany rozpoczęciem współpracy z istniejącymi sieciami lokalnymi lub właścicielami pojedynczych sklepów o zbliżonej powierzchni.

MarcPol to największa polska sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale (wysokość kapitału zakładowego 89.383.800,00 zł), istniejąca na rynku od 1988 roku. Sklepy MarcPolu zlokalizowane są głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski,
a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2014 - również w województwach łódzkim, śląskim, podlaskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim oraz warmińsko-mazurskim.

Plany rozwoju sieci MarcPol w segmencie supermarketów na najbliższe lata przewidują budowę przynajmniej 18 nowych sklepów rocznie, spośród których najwięcej zostanie otwarte w województwach wielkopolskim oraz mazowieckim.

Jednocześnie MarcPol nie zwalnia tempa inwestycji na rynku centrów handlowych. Firma rekomercjalizuje i planuje modernizacje starszych obiektów. Tylko w pierwszej połowie 2014 roku sieć podpisała kilkanaście umów z nowymi najemcami oraz rozpoczęła planowanie zmian modernizacyjnych starszych obiektów. W finalną fazę wchodzi również komercjalizacja najnowszej inwestycji MarcPolu - Centrum Handlowego Hit w Nowym Dworze Mazowieckim, której otwarcie planowane jest na 2015 rok.

MarcPol zainteresowany jest również akwizycjami innych podmiotów oraz poszukuje atrakcyjnych lokalizacji działek pod supermarkety, a także możliwości wynajmu powierzchni w galeriach handlowych i gotowych wolnostojących obiektach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,69

  • Śr

    0,92

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.