Marka Barmańska startuje z nową kampanią

Autor: pr 31 maja 2017 14:38

Marka Barmańska inauguruje nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” i zaprasza na największą w naszym kraju domówkę: Barmańska Big Before. 9 czerwca na terenie całej Polski w tym samym czasie odbędzie się 1000 zorganizowanych przez Ambasadorów Barmańskiej imprez z przewidywanym udziałem 35 tysięcy uczestników. Komunikacja wydarzenia prowadzona będzie na stronie beforebarmanskiej.pl oraz na funpage’u na FB.

Barmańska inicjuje dobrą zabawę i umożliwia ją dzięki doskonale zbalansowanym proporcjom soczyście owocowych smaków i alkoholu. Kampania komunikacyjna brandu kierowana jest do młodych, pełnoletnich osób.

Marka Barmańska chce inspirować i z pomocą największej w Polsce domówki – zainaugurować nadchodzący sezon letni oraz nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” – mówi Jakub Nowak, Wiceprezes Zarządu spółki Jantoń. – W prowadzonych działaniach chcemy skupić się na budowaniu świadomości brandu i jego wartości w grupie docelowej, a także poszerzaniu trialu Barmańskiej, a szczególnie jej dwóch wprowadzonych w tym roku smaków: melona i arbuza.

Marka obecnie pozyskuje Ambasadorów, którzy będą organizatorami Big Before. Każdy z nich otrzyma Before Pack z imprezowym niezbędnikiem, zawierającym m. in. folder z instrukcjami oraz zestaw inspiracyjny z opisem zabaw i zadań dla uczestników Big Before.
Kampania komunikacyjna „Lepiej nie można zacząć…” będzie prowadzona w mediach społecznościowych, a także w punktach sprzedaży. Strategię komunikacji marki przygotowała Agencja PANKOWALSKI.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,98

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,56

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane