Marka Big-Active stawia na obecnośc w telewizji i mediach społecznościowych

dlahandlu.pl 5 października 2015 10:10

Marka Big-Active stawia na obecnośc w telewizji i mediach społecznościowych Big Active chce zwiększyć rozpoznawalność herbat czarnych i zielonych, fot. mat.pras.

Wraz z początkiem jesieni rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej herbat marki Big-Active. Jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności herbat zielonych oraz herbat czarnych z dodatkami owoców. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, a także media społecznościowe oraz promocje w puntach sprzedaży.

Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował
z jesienną odsłoną kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil”. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie pojawią się w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat) oraz TVN, a także w kanałach tematycznych każdej ze stacji. Ponadto, działania komunikacyjne będą wspierane w social media oraz poprzez promocje in-store.

– Tegorocznej jesieni skupiamy się na komunikacji herbat zielonych oraz czarnych aromatyzowanych z oferty Big-Active. Zależy nam na wzroście świadomości konsumentów w zakresie tych segmentów rynku. – mówi Krzysztof Beling, senior brand manager marki Big-Active – Warto podkreślić, iż dzięki dotychczasowym inwestycjom Big-Active jest najbardziej widoczną marką w mediach spośród konkurencyjnych herbat1. Jesteśmy przekonani, że nasza jesienna kampania wpłynie na jeszcze lepsze wyniki Big-Active w każdym z segmentów – dodaje Krzysztof Beling.

Kampania potrwa nieprzerwanie od 5 października 2015 r. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Za działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego odpowiedzialna jest agencja BrandLab.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.