Marka Big-Active wspiera sprzedaż herbat zielonych

Autor: wirtualnemedia.pl 18 października 2017 10:34

Marka Big-Active, należąca do Herbapolu-Lublin, wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych - podały wirtualnemedia.pl.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot reklamowy w dwóch wersjach. Krótsza, 15-sekundowa, emitowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat). Dłuższa, 22-sekundowa wersja dostępna jest w internecie oraz na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane