Marka Cheetos rozpoczęła kampanię "Fashionista"

Autor: press.pl 28 marca 2018 11:48

Marka Cheetos rozpoczęła kampanię "Fashionista" Fot. materiały prasowe

Marka chrupków Cheetos rozpoczęła kampanię "Fashionista", w której udział biorą influencerzy Zuzanna Borucka (Talent Media), Adrianna Skon (LifeTube) i Naruciak (Golden Coil) - podaje press.pl.

Zadaniem youtuberów było przygotowanie strojów z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, a następnie nagranie filmów, jak obdarowują tymi ubraniami bliskich. Materiały wideo publikowane są na YouTube.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane